Francuz, Nemac, Korejanac, kakav automobil izabrati?

Najpristupačniji i najbolje je kupiti automobil koji se proizvodi u vašoj zemlji, kao što je to nekada bila Zastava. Međutim, ne smemo zaboraviti da je niskobudžetni automobili nisu dizajnirani za dugi vek trajanja, i zbog toga postoji određeni prag starosti i kilometraže na kojima su praktično bezvredni. Tada je pametnije prodati stari automobil i kupiti novi. Tu nastupamo, jer mi vršimo otkup polovnnih automobila.

Prednost domaći automobili

Velika prednost domaćih vozila je njihova cena održavanja. Međutim, mnogi ljudi vole, na primer, stari Mercedes. To su uglavnom zasniva na prestižu brenda. Mnogi od njih pokušavaju da ne misle o problemima, posebno za nepredviđene štete. Evo recimo pogledajte, možete odabrati Korejski model – manje prestižna, ali vrlo funkcionalna i udobna klola. Dobre izglede za francuski automobil – trajnost i dostupnost popravke. Osim toga, raspon mogućnosti i, ponekad, neće popustiti najboljim predstavnicima nemačke i japanske proizvođače automobila. Međutim, ako ne postoji želja da se izdvaja iz okoline, bolje je da se fokusira na kupovinu automobila koji se masovno kupuju. To je lakše pronaći rezervne delove, ovlaštenom servisu, i da će biti lakše preprodati. Ali to prepustite nama jer naša delatnost su polovni automobili.

Novi automobili ili polovni automobili

Postoji očigledna prednost novih automobila, koji su osigurani garantnom roku. Iako je vlasnik je talac njegoveog ovlašćenog servisa i, po pravilu, treba da redovno koristite određenu uslugu stanice. Vlasnik automobila bu radije bira neophodan i dovoljnu količinu popravke, ponekad značajno štedi na vizualne operacije). Usput, u korist polovnih automobila može se pripisati činjenici da je tokom pauze u novi predmeti često naći razne nedostatke brenda, koji su eliminirana je u najboljem slučaju, “garancije”. Drugi vlasnik ima, po pravilu, uklonite ovaj nepovoljan period. Podrazumijeva se da pratiti istoriju automobil je mnogo lakše sa početkom proizvodnje, ali i da automobil ima svoje kriterije ocjenjivanja. Dakle, očigledno je da je 10-godišnji automobila, pregazio 20 hiljada kilometara, što je jednako prosječna godišnja kilometraža od prosečni srpski vozač treba pobuditi sumnju (iako postoje izuzeci).Sa godinom proizvodnje automobila sve je lakše, ali postoji samo još zamke. Na primjer, polovnih automobila iz SAD-a često ne ispunjavaju navedene u tehničkim podacima, proizvodnja – postoji samo drugačiji sistem registracije (iako postoje i kriminalne uzrok). Kupac novog automobila nije ugrožen, ali je podnosilac za gradnju auto malo kompliciranije. Ako se greška otkrije prilikom određivanja vozilo na računu, morati da se podvrgne forenzička ispitivanja, koja će potrajati. Podsjetimo, i da je niska prodajna cena je sasvim pristojno o vrsti automobila i dalje treba upozoriti kupca. Konačno,  polovan automobil može biti dobar izbor za početnike vozače. Zatim, manje ogrebotine, udubljenja i drugih oštećenja automobila izgleda nije tako kritična dok se još učite.